Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan Bellebo met betrekking tot

BESTELLING, LEVERING EN ORDER

Wat is de levertijd?
We streven ernaar om bestellingen binnen 5 dagen bij je in huis te hebben. We doen ons best om op werkdagen de orders nog dezelfde dag te verzenden. Zaterdag en zondag worden er geen orders verwerkt. De orders die in het weekend binnen komen worden maandag verwerkt en ter verzending aangeboden.

Wat zijn de verzendkosten?
We verzenden pakketten met MyParcel en kleinere zaken als brievenbuspost.
Per product hebben we een selectie gemaakt of het door de brievenbus kan of in een pakket verzonden moet worden.
Brievenbuspost: €. 1,95
Pakketpost: €. 3,95
Palletverzending: €. 47,95

België/ Duitsland
Brievenbuspost: € 8,50
Pakketpost: € 11,00

De internationale verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze Webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact met ons op.

Ik kan een product niet meer online vinden, is het dan uitverkocht?
Ja. Wanneer een artikel niet meer online staat is het uitverkocht. Is een artikel tijdelijk niet leverbaar, dan wordt dit bij bestelling vermeld met de verwachte levertijd.

Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn order plaats?
Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier ook een mailtje van.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?
Je kunt telefonisch contact opnemen tijdens openingstijden op m. 06 – 22 72 01 71. Wanneer je buiten openingstijden besteld, kun je een mailtje sturen naar info@bellebo.nl, het wordt dan de volgende werkdag door ons opgepakt.

RUILEN EN RETOURNEREN

Hoe stuur ik een artikel retour?
Wil je een artikel ruilen of retourneren? Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen. Je kunt het retourformulier onderaan op onze homepagina  bij >> ruilen & retourneren downloaden. Print deze uit en vul deze in. Voeg dit formulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen.

Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

– Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;
– De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het
geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
– De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Wanneer je een artikel omruilt
voor iets anders, sturen wij de ruilorder kosteloos naar je toe.
– De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen / gewassen
zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

Retouradres:
Bellebo
T.a.v. klantenservice
W. van Gentsvaart 42
5161 AV  Sprang-Capelle

Je retour wordt na ontvangst van je pakket, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending) aan je teruggestort.

CART

X